Regulamin Programu Poleceń Platformy Tandu

 

1. CO ZNAJDZIESZ W REGULAMINIE:

 1.1.  W niniejszym regulaminie znajdziesz zasady, które pozwolą Ci prawidłowo zapisać się w Programie Poleceń, zasady, których musisz przestrzegać polecając Platformę Tandu, a także zasady wypłaty premii za Użytkownika, który uczestniczył w Zajęciach lub Cyklu Zajęć.

1.2. Ponadto, w niniejszym regulaminie przedstawimy Ci zasady kontaktowania z Tandu, w tym składania składania reklamacji,

2. WYJAŚNIENIE POJĘĆ:

a) Cykl Zajęć - zbiór co najmniej dwóch Zajęć powiązanych ze sobą tematycznie, które mogą zostać zakupione wyłącznie łącznie;

b)  “My”(Nas, Nasze, Tandu) - Tandu sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy Rondzie Daszyńskiego 1, 00-843 Warszawa, zarejestrowanej w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000933889, posiadającej nr NIP: 5272978194 oraz REGON: 52049902, z kapitałem zakładowym w wysokości 71.350,00 zł. To samo mamy na myśli stosując sformułowania “przekażemy”, “wyślemy”, itp;

c)     Platforma Tandu lub Serwis - serwis internetowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem https://tandu.pl

d)    Program Poleceń - program polecenia Platformy Tandu, w którym uczestnicy programu mogą uzyskiwać premię na warunkach określonych w Regulaminie;

e)    Regulamin- niniejszy regulamin programu poleceń platformy Tandu;

f)      RegulaminU sług - Regulamin świadczenia usług na platformie Tandu

g)    “Ty”(Ciebie, Ci, Twój) - rozumiemy przez to Uczestnika Programu Poleceń. To samo mamy na myśli stosując sformułowania “zarejestrujesz”, “otrzymasz”, itp;

h)    Uczestnik Programu - osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która zgłosiła się do Programu Poleceń zgodnie z Regulaminem.

i)      Usługa Tandu - usługa dostępu do zajęć prowadzonych lub udostępnianych przez Prowadzących, świadczona na zasadach określonych w Regulaminie Tandu;

j)      Zajęcia - usługi świadczone za pośrednictwem Platformy Tandu, polegające na spotkaniu zdalnym, którego celem jest szeroko pojęty rozwój uczestników.

3. JAK ZOSTAĆ UCZESTNIKIEM PROGRAMU POLECEŃ?

3.1. W celu zapisania się do Programu Poleceń, w pierwszej kolejności powinieneś wejść na stronę internetową, znajdującą się pod adresem: https://tandu.pl/polecaj-tandu/formularz. Następnie, należy wypełnić formularz znajdujący się na tej stronie internetowej, w którym prosimy Cię o podanie następujących danych: imię i nazwisko oraz adres e-mail.Pamiętaj, że dane muszą być prawdziwe. Podanie nieprawdziwych lub nie Twoich danych osobowych dyskwalifikuje Cię z Programu Poleceń. Dodatkowo prosimy Cię o dobrowolne podanie następujących danych: numer konta do wypłaty bonusu i sugestię Twojego kodu - niepodanie tych danych nie skutkuje brakiem możliwości zarejestrowania się do Programu Poleceń.

3.2. Pod formularzem znajdziesz Regulamin oraz politykę prywatności. Prosimy, abyś zapoznał się z tymi dokumentami, w celu poznania zasad działania Programu Poleceń oraz przysługujących Ci praw.

3.3. Przejście do następnego kroku jest równoznaczne z zapoznaniem się przez Ciebie z tymi dokumentami oraz ich akceptację.

3.4. W przypadku, gdy jesteś osobą niepełnoletnią (posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych) do zakończenia procesu rejestracji będziemy potrzebowali oświadczenie Twojego rodzica lub innego opiekuna prawnego, w którym wyrazi zgodę na Twój udział w Programie Poleceń. Po zaznaczeniu odpowiedniego pola zostanie Ci przesłana zgoda wraz ze wskazaniem dalszych kroków.

3.5. Pamiętaj, że w przypadku, gdy będziesz uprawniony do wypłaty premii, poprosimy Cię o podanie kolejnych danych, niezbędnych do wypłaty premii oraz spełnienia przez Nas obowiązków wynikających z przepisów prawa. Więcej o tym, znajdziesz w punkcie 7. Regulaminu.

4. JAK DZIAŁA PROGRAM POLECEŃ?

4.1. Tandu, na zasadach określonych w Regulaminie Usług świadczy na rzecz Użytkowników usługę polegającą na dostępie do Platformy Tandu, za pośrednictwem której Użytkownicy mogą uczestniczyć w Zajęciach lub w Cyklach Zajęć.

4.2. Program Poleceń polega na promowaniu Platformy Tandu przez Uczestników Programu Poleceń i kierowania osób zainteresowanych korzystaniem z Platformy Tandu na Naszą stronę internetową.

4.3. Premia należna będzie w przypadku zakupu Zajęć lub Cyklu Zajęć przez Użytkownika oraz po spełnieniu warunków określonych w punkcie 7. Regulaminu oraz punkcie 4.4 Regulaminu.

4.4. W celu zidentyfikowania Użytkowników, którzy zostali przez Ciebie skierowani na Platformę Tandu, wspólnie ustalimy Twój kod polecający, który każdy Użytkownik powinien wpisać podczas zakupu Zajęć lub Cyklu Zajęć. Jednocześnie, Twój kod polecający będzie uprawniał Użytkownika do uzyskania 10% zniżki na kupowane Zajęcia lub Cykl Zajęć.

4.5. Niewpisanie Twojego kodu polecającego przez Użytkownika spowoduje, że nie będzie możliwe jego zidentyfikowanie jako skierowanego przez Ciebie na Platformę Tandu i tym samym, nie uzyskasz prawa do premii.

4.6. wój kod polecający posiada termin ważności, który będzie ważny do dnia zakończenia Programu Poleceń, tj. do dnia 31 grudnia 2022 r.

4.7. Pamiętaj, że podczas pozyskiwania Użytkowników na Platformę Tandu, musisz bezwzględnie stosować się do zasad pozyskiwania Użytkowników, które przedstawiamy poniżej w punktach 5. i 6. Regulaminu.

5. DOZWOLONE POZYSKIWANIE UŻYTKOWNIKÓW.

5.1. Wobec faktu, że liczymy na Twoją kreatywność, staramy się jak najmniej ingerować w sposób pozyskiwania przez Ciebie Użytkowników. Wobec tego, wychodzimy z założenia, że to co nie jest zabronione jest dozwolone. Jednakże w niniejszym punkcie przedstawimy Ci preferowane przez Nas sposobu promowania Platformy Tandu.

5.2. Przede wszystkim, zależy nam na korzystaniu z oficjalnej komunikacji Platformy Tandu, stosowanej przez Nas. Wszelkie komunikaty możesz znaleźć na naszej stronie internetowej, a także na naszych profilach na portalach social media.

5.3. Ponadto, przy promowaniu poszczególnych Zajęć lub Cyklów Zajęć, preferujemy stosowanie nomenklatury użytej do opisu danych Zajęć lub Cyklów Zajęć. Ma to przede wszystkim na celu ograniczenie możliwości wprowadzenia w błąd potencjalnych Użytkowników, co do zakresu Zajęć lub Cyklu Zajęć.

5.4. Oczywiście, liczymy również na to, że podczas promowania Platformy Tandu, będziesz stawiał Nas w dobrym świetle, dbał o naszą renomę oraz dobre imię.

6. ZABRONIONE POZYSKIWANIE UŻYTKOWNIKÓW.

6.1.  Promując Program Poleceń nie możesz narażać Nas na utratę dobrego imienia czy naszej renomy, a także nie może robić tego w sposób, który mógłby nakładać na Nas jakąkolwiek odpowiedzialność, w szczególności zabronione jest:

a)   Wykorzystywanie Programu Poleceń lub Naszej marki sugerującego jakiekolwiek związki osobowe lub kapitałowe z Tobą lub jakąkolwiek osobą trzecią;

b)   Wykorzystywanie Programu Poleceń lub Naszej marki w związku jakimikolwiek grami losowymi lub konkursami;

c)    Wykorzystywanie Programu Poleceń lub Naszej marki w związku z jakimikolwiek treściami dyskryminującymi lub obraźliwymi;

d)   Wykorzystywanie Programu Poleceń lub Naszej marki w związku z treściami pornograficznymi, ekstremistycznymi, politycznymi;

e)   Wykorzystywanie Programu Poleceń lub Naszej marki w sposób naruszający przepisy o ochronie konkurencji i konsumentów;

f)      Wykorzystywanie Programu Poleceń lub Naszej marki poprzez tworzenie z ich wykorzystaniem profili na portalach typu social media.

7. ILE WYNIESIE TWOJA PREMIA I KIEDY JĄ WYPŁACIMY?

7.1. Twoja premia będzie wynosić: 25,00 zł za każde Zajęcia lub Cykl Zajęć, których cena wynosi nie mniej niż 25,00 zł, wykupione przy użyciu kodu, o którym więcej w punkcie 4. Regulaminu.

7.2. Pod warunkiem spełnienia warunków określonych w punktach 4., 5., 6. oraz 8. Regulaminu Premię uważamy za należną w miesiącu, w którym zostały przeprowadzone Zajęcia, wykupione przez Użytkowników przy użyciu Twojego kodu polecającego.

7.3. Wobec powyższego, Twoją każdorazową premię wypłacimy w terminie 10 dni roboczych od dnia zakończenia miesiąca, o którym mowa powyżej.

7.4. W przypadku uzyskania prawa do wypłaty premii, zwrócimy się do Ciebie na adres e-mail podany podczas rejestracji do Programu Poleceń, o podanie Nam danych niezbędnych do wypłaty premii. Dane te będą obejmować: Twój numer PESEL, numer rachunku bankowego, adres zamieszkania, informację o rezydencji podatkowej, informację o statusie studenta poniżej 26 roku życiu lub informację o źródle dochodu oraz wysokości dochodu, w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej także numer NIP oraz informację o podleganiu ubezpieczeniu społecznemu i wysokości składek. Podanie tych danych jest niezbędne do wypłaty premii. Nie podanie danych w terminie 30 dni od dnia otrzymania wiadomości e-mail z prośbą o ich podanie, skutkować będzie utratą prawa do wypłaty premii.

7.5. Twoją premię wypłacimy wyłącznie na Twój numer rachunku bankowego. Jeżeli podane przez Ciebie dane podczas rejestracji do Programu Poleceń będą niezgodne z danymi wskazanego rachunku bankowego, nie będziemy mogli wypłacić premii.

7.6. W związku z wypłatą premii jesteśmy zobowiązani do zapłaty podatku dochodowego od osób fizycznych, wobec czego podanie danych, o których mowa w punkcie 7.4 Regulaminu jest niezbędne do wypełnienia naszego obowiązku.

8. KIEDY NIE OTRZYMASZ PREMII?

8.1. Premia nie będzie należna i tym samym nie wypłacimy Ci premii w każdym przypadku zwrotu Użytkownikowi ceny zapłaconej za Zajęcia zakupione przy użyciu Twojego kodu polecającego, w szczególności w przypadku:

8.1.1. Skorzystania przez Użytkownika z prawa do odstąpienia od zakupu;

8.1.2. Skorzystania przez Użytkownika z prawa do wypowiedzenia subskrypcji w pierwszym miesiącu trwania subskrypcji, zakupionej przy użyciu kodu polecającego - w odniesieniu do Zajęć, w których Użytkownik nie uczestniczył;

8.1.3. Zwrotu Użytkownikowi ceny z uwagi na odwołanie Zajęć;

8.2. Ponadto, w przypadku powzięcia przez Nas wiarygodnej informacji o zabronionym pozyskiwaniu przez Ciebie Użytkowników, o którym mowa w punkcie 6. Regulaminu, wstrzymamy wypłatę naliczonej premii oraz tymczasowo zablokujemy Twój kod polecający, do czasu sprawdzenia powyższych informacji, o czym zostaniesz poinformowany na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Czas sprawdzenia nie będzie wynosił dłużej niż 30 dni od dnia poinformowania Cię o powzięciu przez Nas informacji, zgodnie ze zdaniem poprzedzającym. W przypadku, gdy zabronione pozyskiwania przez Ciebie Użytkowników zostanie przez Nas potwierdzone, stracisz prawo do wypłaty premii, a Twój kod polecający zostanie zdezaktywowany, o czym zostaniesz poinformowany na adres na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

8.3. W przypadku, gdy nie zgadzasz się z utratą prawa do wypłaty premii, jesteś uprawniony do zgłoszenia Nam reklamacji, zgodnie z punktem 10. Regulaminu.

8.4. Premia nie będzie również przysługiwała w przypadku, gdy samodzielnie wykupisz Zajęcia lub Cykl Zajęć przy użyciu Twojego kodu polecającego.

9. W JAKI SPOSÓB BĘDZIEMY SIĘ ZE SOBĄ KOMUNIKOWAĆ?

9.1. Do kontaktu z nami udostępniamy dwa kanały komunikacji:

a) Poprzez wiadomość e-mail na adres: ​​polecenia@tandu.pl;

b) Poprzez tradycyjny list: przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Tandu Sp. z o. o. , Rondo Daszyńskiego 1, 00-843 Warszawa.

9.2. Wszelką komunikację kierowaną przez Nas do Ciebie, będziemy wysyłać na Twój adres e-mail lub adres korespondencyjny podany przez Ciebie podczas rejestracji do Programu Poleceń zgodnie z punktem 3. Regulaminu,

10. W JAKI SPOSÓB ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

10.1. Jeżeli zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości związane z Programem Poleceń, masz prawo w tym zakresie złożyć reklamację. Do składania reklamacji udostępniamy dwa kanały komunikacji:

a)    Poprzez wiadomość e-mail na adres:polecenia@tandu.pl;

b)   Poprzez tradycyjny list: przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Tandu Sp. z o. o. , Rondo Daszyńskiego 1, 00-843 Warszawa.

10.2. Pamiętaj, żeby Twoja reklamacja zawierała: Twój adres e-mail szczegółowe przedstawienie zgłaszanych zastrzeżeń wraz z ich uzasadnieniem oraz wskazanie oczekiwań odnośnie sposobu rozpatrzenia reklamacji. W przypadku składasz do nas reklamacji w formie pisemnej (przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską),reklamacja powinna zawierać również Twój podpis.

10.3. Każdą reklamację staramy się rozpatrywać jak najszybciej. Jednakże, zgodnie z przepisami na odpowiedź mamy nie więcej niż 30 dni od daty otrzymania przez Nas reklamacji. Do zachowania terminu, który wskazaliśmy powyżej, wystarczy wysłanie przez Nas odpowiedzi na reklamację przed jego upływem.

10.4. O wyniku postępowania reklamacyjnego powiadomimy Cię w formie pisemnej (przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską) albo za pomocą innego trwałego nośnika. Na Twój wniosek odpowiedź na reklamację możemy przesłać pocztą elektroniczną.

11. ILE TRWA PROGRAM POLECEŃ.

11.1. Program poleceń trwa do dnia 31 grudnia 2022 r.

12. DODATKOWE INFORMACJE.

12.1. Jesteśmy uprawnieni do jednostronnej zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu będą wprowadzane poprzez zamieszczenie nowej treści regulaminu na Naszej stronie internetowej. Zmiany wchodzą w życie w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia.Zmiany nie będą miały zastosowania do już zakupionych Zajęć lub Cyklów Zajęć, przy użyciu Twojego kodu polecającego.

12.2. Tandu, na zasadach określonych w Regulaminie Usług świadczy na rzecz Użytkowników usługę polegającą na dostępie do Platformy Tandu, za pośrednictwem której Użytkownicy mogą uczestniczyć w Zajęciach lub w Cyklach Zajęć.

12.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem udostępnienia w Serwisie.

12.4. Zgodnie z przepisami, możesz skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń również za pomocą platformy ODR, znajdującej się na następującej stronie internetowej: http://ec.europa.eu/consumers/odr/, jak również zgłosić się z wnioskiem o polubowne rozwiązanie sporu przez Inspekcję Handlową - Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, poprzez następującą stronę internetową: http://www.wiih.org.pl/index.php?id=137.

12.5. Wszelkie spory wynikające z Twojego uczestnictwa w Programie Poleceń lub związane z nim będziemy starać się wspólnie rozwiązać polubownie. Gdyby nie doszło to do skutku, wszelkie spory rozstrzygane będą przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny.

12.6. Prawem właściwym dla praw i obowiązków wynikających z Regulaminu jest  jest prawo polskie.